Jump to content










Register Now

When not signing into a registered account, you're missing out on several benefits:

 

- Access to view all public forum sections and posts

- Create and reply to status updates

- View others' member profiles

- Contact other members

- Create and post in your topics

- Manage your own profiles

 

.. And much more.

 

CLICK HERE NOW TO REGISTER


Looking for a Rune Pure/ Tank clan on OSRS with many ex VH/HF members?

http://rs-avalon.com/


Photo

Secret EY TS recording hidden in a video


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Røb

Røb

    Overlord
  • Posts: 14,322
  • Joined: 01-February 07
RSN: Lvl 56 N00b
Age: 24

when you hear it........

 

 

Spoiler

  • Lionheart likes this

C8FUbUi.png

 

There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. - Isaac Asimov

 

 

 

Σκιά Ηγέτης


#2
Lionheart

Lionheart

    Moderator
  • Posts: 4,105
  • Joined: 05-October 14
RSN: Brit Zerk

 

Spoiler

I remember that, idk what you mean killed their clan tho, you mean we killed them because of that or what

 

e: watched the video, only heard spongebob no leak lol


Edited by Lionheart, 03 December 2017 - 08:11 PM.

tKKYJhp.jpg

Spoiler

#3
Røb

Røb

    Overlord
  • Posts: 14,322
  • Joined: 01-February 07
RSN: Lvl 56 N00b
Age: 24

 

 

Spoiler

I remember that, idk what you mean killed their clan tho, you mean we killed them because of that or what

 

e: watched the video, only heard spongebob no leak lol

 

 

It was basically when they tried to remove the shock collar we had around their neck and got cocky enough to think they could overtake us. After they refused to do the third round, they cheated in a best of 3 (1 run in 2 knockout) by dipping out of the knockout for a cheap win. I knew we'd lose the run-in because they week prepped for it but didn't care because knew we'd win the next two. That combined with their retarded leadership running their mouths made us deploy our special agents.

 

and its there just keep listening

 

Spoiler

C8FUbUi.png

 

There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. - Isaac Asimov

 

 

 

Σκιά Ηγέτης


#4
Lionheart

Lionheart

    Moderator
  • Posts: 4,105
  • Joined: 05-October 14
RSN: Brit Zerk

 

 

 

Spoiler

I remember that, idk what you mean killed their clan tho, you mean we killed them because of that or what

 

e: watched the video, only heard spongebob no leak lol

 

 

It was basically when they tried to remove the shock collar we had around their neck and got cocky enough to think they could overtake us. After they refused to do the third round, they cheated in a best of 3 (1 run in 2 knockout) by dipping out of the knockout for a cheap win. I knew we'd lose the run-in because they week prepped for it but didn't care because knew we'd win the next two. That combined with their retarded leadership running their mouths made us deploy our special agents.

 

o ye I remember that shit lol


tKKYJhp.jpg

Spoiler

#5
Evan

Evan

    Overlord
  • Posts: 9,552
  • Joined: 31-January 07
RSN: Evan Bruh

I hear it!


K5nHQXf.png

AYydoLr.png





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users