Jump to content










Register Now

When not signing into a registered account, you're missing out on several benefits:

 

- Access to view all public forum sections and posts

- Create and reply to status updates

- View others' member profiles

- Contact other members

- Create and post in your topics

- Manage your own profiles

 

.. And much more.

 

CLICK HERE NOW TO REGISTER


Looking for a Rune Pure/ Tank clan on OSRS with many ex VH/HF members?

http://rs-avalon.com/


Photo

Wednesday: Valhalla Defeats Imperium 3-0


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Røb

Røb

    Overlord
  • Posts: 14,322
  • Joined: 01-February 07
RSN: Lvl 56 N00b
Age: 24

30n9r13.jpg

Valhalla - The #1 Rune Pure & Tank Clan www.VH-RS.net - #Valhalla @ SwiftIRC - ValhallaRS CC

 

 

Looking for a challenge, we got in contact with our pals over at Imperium as they always give us respectable fights. We came to agree on these rules and set up at CWA to fight:

 

Matched (VH gets +2)

Single Spells (3rd round multi)

Whip = Only +1 Item

 

 

(Round 1 - Win)

 

Starting (dropped from 31)

866800971dfe6c4081896c0c3dbd3824.png

 

Ending

002d631828e5ddc0caa4d15bceb7346a.png

 

 

(Round 2 - Win)

 

Starting (dropped from 31)

2bd4f9057b154608758db3b008c7c0e4.png

 

Ending

dae27b6cda5501a1b0af99f30d42dd2e.png

 

(Round 3 - Win)

 

Starting (dropped from 31)

7d017f23b51ae09ddfb9ebafec2aaeed.png

 

Ending

4328ca9f40ada50b377e86fdeb069a0e.png

 

 

1d2abab2f0844b73abe23953641d61b2.png

f65990d450c6b879d556d559d85fc813.png

8d84cc2c4982cce2456c8d41f16be510.png

c634dc97db1de366b82ebd99cc5532b3.png

 

 

 

Was definitely a challenge, thanks for the action Imp!


C8FUbUi.png

 

There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. - Isaac Asimov

 

 

 

Σκιά Ηγέτης


#2
Røb

Røb

    Overlord
  • Posts: 14,322
  • Joined: 01-February 07
RSN: Lvl 56 N00b
Age: 24

and shout out to EY lmfao

 

<Sam|> ye idk bout +3 at these opts l0
<Andyyy> u want a +4? lol
<Sam|> naw
<Sam|> just saying
<Sam|> +3 dont seem enough
<Andyyy> its enough for VH and AR
<Andyyy> who take wins on us
<Sam|> no they dont
<Sam|> l0
<Sam|> AR fucking blow
<Sam|> n so do VH
<Sam|> VH beat u weeks ago
<Sam|> not recently
 
:bigmo:

  • Me Not Weak, Nopure, Andy and 4 others like this

C8FUbUi.png

 

There is a cult of ignorance in the United States, and there has always been. The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. - Isaac Asimov

 

 

 

Σκιά Ηγέτης


#3
Grazing Goat

Grazing Goat

    Hero
  • Posts: 1,541
  • Joined: 09-October 14
RSN: Grazing Goat

GF IMP, was fun as always :)


1AO6Lev.gif

t9F06Zb.gif


#4
Fractional

Fractional

    Hero
  • Posts: 335
  • Joined: 25-June 10
RSN: Tsunami Surf

And EY needs +4  :rolleyes:

 

Thanks for the fight Imp, top performance from us.



#5
Broserk

Broserk

    Hero
  • Posts: 838
  • Joined: 13-July 14
RSN: Our Reign
Age: 21

LMFAO @ EY jfniwqebhrfewibfw


Posted Image
Posted Image

#6
Nopure

Nopure

    Legend
  • Posts: 14,681
  • Joined: 18-August 09
RSN: Nopure

EY needs +4 LMFAO


tumblr_lpormlxvxR1qg0puro1_500.gif

N1dGHwU.gif

vFARhmi.png

 


#7
Devious

Devious

    Banned
  • Posts: 337
  • Joined: 02-April 15

Lmfao @ EY



#8
I11egal

I11egal

    Hero
  • Posts: 1,557
  • Joined: 06-October 14
Sam is such a fucking spastic LOL

Ot thanks for the action as always imp

Edited by I11egal, 27 May 2015 - 05:23 PM.

Posted Image

Posted Image


#9
♥~ FURIOUS-SAMA ~♥

♥~ FURIOUS-SAMA ~♥

    Hero
  • Posts: 775
  • Joined: 12-September 10
RSN: Teri
Age: 23

ez game bois 


Posted Image


Posted Image


Posted Image


#10
BroScience

BroScience

    Hero
  • Posts: 2,473
  • Joined: 16-September 14
RSN: GodWasATank

nice work boys


xHIdYTS.png
eolPcQb.gif

SFBeCYl.gif

 

 


#11
Spencer

Spencer

    Hero
  • Posts: 391
  • Joined: 25-March 15
Age: 21

amazing fight, hats off to IMP - always fun.

 

EY is too ez. 


sn4Vn76.png


#12
Leon

Leon

    Hero
  • Posts: 677
  • Joined: 04-December 14
RSN: Hasty Arrows
Age: 11

thx imp for fight was fun


Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image

#13
Bots Dont Pk

Bots Dont Pk

    Hero
  • Posts: 577
  • Joined: 15-April 15
RSN: Bots Dont Pk
Age: 21

ey is just awful lol


Posted Image

After Tyler eats the booty


#14
Lucifer

Lucifer

    Hero
  • Posts: 251
  • Joined: 16-January 11
RSN: WAT DA FORK
Age: 20

Good job boys, clean win.


BsGMnlD.png


#15
Arkade

Arkade

    Hero
  • Posts: 361
  • Joined: 24-February 15
RSN: Arkade/107ZERKSOUTH
Age: 23
Good work fellas!

#16
Bourne

Bourne

    Forum Guest
  • Posts: 1,626
  • Joined: 30-July 14
RSN: Bourne2bwild

Lol @ EY


"I will not flee, though death-fated you know I am. I was not conceived as a coward. I will have all of your loving advice as long as I live."


#17
Evan

Evan

    Overlord
  • Posts: 9,552
  • Joined: 31-January 07
RSN: Evan Bruh

was an enjoyable fight


K5nHQXf.png

AYydoLr.png


#18
kerkennah

kerkennah

    Special Guest
  • Posts: 2,218
  • Joined: 04-January 15
Was a fun fight :) thx IMP!

Posted Image

Posted Image

Spoiler

Posted Image

Posted Image


#19
Me Not Weak

Me Not Weak

    Honored Ex-VH
  • Posts: 6,538
  • Joined: 20-August 09
RSN: Me Not Weak

:bigmo:

 

By that way, you can use that gif by typing : bigmo : without the spaces lmao

 

OT: Thanks for the fight IMP, respectable as always


Edited by Me Not Weak, 27 May 2015 - 09:35 PM.

Valhalla for life


#20
Dont Attack

Dont Attack

    Hero
  • Posts: 370
  • Joined: 25-June 10
RSN: Dont Attack
Age: 22

I lost zgs


  • Glumy likes this

Posted Image

Valhalla Member December, 2009

Valhalla Member of the Month July, 2010

Valhalla FA Manager August, 2010

Relentless High Council October, 2010

Higher Force Member March, 2011

Higher Force Elite May, 2011

Higher Force Member of the Month December, 2011





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users